20 marca 2023

Czasem tłumaczę słowa wybranych piosenek i zapisuję je sobie w blogu

 

Trochę pamiętam z lekcji nauki języków obcych w szkole.To było bardzo dawno.

Teraz pomaga mi tłumacz elektroniczny, koleżeństwo z internetowego Klubu Senior Cafe, wykorzystuję i ogólnie dostępne YouTube no i ciekawość i moje serce. 

 

Zapraszam klik  czasem tłumaczę

 

Na przykład :

 

  Życie,miłość, śmierć



Nana Mouskouri & Lara Fabian: La vie, l'amour, la mort


Mogę wybrać kamienie na mój dom,
Nawet Boga,do którego będę się modlić.
W desperacji wcale nie tracę rozsądku,
który mnie zachęca i oświeca.

Jednak nic nie mogę zrobić
przeciw śmierci,
przeciw życiu,
przeciw miłości.

Mogę wybrać dla siebie ziemię.
To po prostu jest gra- poddawać się lub nie
 wiejącym wiatrom.
Tworzę światło i ogień,
Kiedy one gasną,ja się zapalam.

Jednak nic nie mogę zrobić
przeciw śmierci,
przeciw życiu,
przeciw miłości.

Mogę wybrać wojnę lub dobry pokój,
Zadowolenie- gdy mnie skusi.
Mogę zmienić dla innych i moje serce,
Oddać moją duszę.

Jednak nic nie mogę zrobić
przeciw śmierci,
przeciw życiu,
przeciw miłości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz